CTR

CTR

Definicja

CTR to współczynnik określający liczbę kliknięć w reklamę internetową w stosunku do liczby jej wyświetleń, wyrażany zwykle procentowo; np. jeśli reklama wyświetlona została 1000 razy, kliknęło w nią 50 użytkowników, to CTR wyniósł 5%

Słownik wyrazów bliskoznacznych podobne znaczeniowo (lepsze odpowiedniki lub zapomniane słowa)
  • CPC; CPM; CR
Ciekawostki
Pochodzenie słowa CTR Słowo pochodzi od angielskiego (...)

Pełną treść widzą tylko abonenci Dobrego słownika.

Zyskaj dostęp do tej i 1344 pozostałych ciekawostek.
zamów
Pozostały pytania, wątpliwości językowe? A może brakuje Ci czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują użytkownicy pełnej wersji Dobrego słownika.
sprawdź pełną ofertę

Często sprawdzane

  • chevrolet — A co z zapisem szewrolet?
  • babysitter — Czy to poprawnie?
  • Poe — Wymowa i odmiana nazwiska Poe

Ciekawostki

Mogą Cię zainteresować również hasła