CTR

CTR

Definicja

CTR to współczynnik określający liczbę kliknięć w reklamę internetową w stosunku do liczby jej wyświetleń, wyrażany zwykle procentowo; np. jeśli reklama wyświetlona została 1000 razy, kliknęło w nią 50 użytkowników, to CTR wyniósł 5%

Słownik wyrazów bliskoznacznych podobne znaczeniowo (lepsze odpowiedniki lub zapomniane słowa)
  • CPC; CPM; CR
Ciekawostki
Pochodzenie słowa CTR Słowo pochodzi od angielskiego (...)

Pełną treść widzą tylko abonenci Dobrego słownika.

Zyskaj dostęp do tej i 1439 pozostałych ciekawostek.
zamów
Pozostały wątpliwości? Brakuje czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują abonenci Dobrego słownika.
Sprawdź ofertę

Często sprawdzane

  • szansaSzansa na, szansa dla, szansa do — o poprawnej składni
  • pomarańcza — Pomarańcza czy pomarańcz?
  • bądź — O przecinku przed bądź (kiedy stawiamy przecinek przed bądź)

Ciekawostki

  • CC — Pochodzenie skrótu CC
  • nieskazitelny — A dawniej był i skazitelny
  • HTTP — Pochodzenie słowa HTTP

Mogą Cię zainteresować również hasła

newsy, porady + e-book