CTR

CTR

Definicja

CTR to współczynnik określający liczbę kliknięć w reklamę internetową w stosunku do liczby jej wyświetleń, wyrażany zwykle procentowo; np. jeśli reklama wyświetlona została 1000 razy, kliknęło w nią 50 użytkowników, to CTR wyniósł 5%

Słownik wyrazów bliskoznacznych podobne znaczeniowo (lepsze odpowiedniki lub zapomniane słowa)
  • CPC; CPM; CR
Ciekawostki
Pochodzenie słowa CTR Słowo pochodzi od angielskiego (...)

Pełną treść widzą tylko abonenci Dobrego słownika.

Zyskaj dostęp do tej i 1212 pozostałych ciekawostek.
zamów
Pozostały pytania, wątpliwości językowe? A może brakuje Ci czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują użytkownicy pełnej wersji Dobrego słownika.
sprawdź pełną ofertę

Często sprawdzane

  • performans — Jakie spolszczenie: performans czy performens
  • rzec — O formach czasu przyszłego, rozkaźniku i nietypowym rzecze
  • radio — Odmiana: słucham dwóch...

Ciekawostki

Mogą Cię zainteresować również hasła