Dodatkowo, w miejscach przekraczania pasa rowerowego przez zjazdy na osiedla, dojazdy do posesji, wjazdy do bram, należy stosować oznakowanie
P-23 skierowane zgodnie z kierunkiem ruchu pojazdów przekraczających pas rowerowy lub
DDR. W ten sposób kierowca zostaje wyraźnie poinformowany, że przecina obszar, po którym poruszają się rowerzyści.
Wielokryterialna koncepcja programowa dla zadania pn. „Infrastruktura dla ruchu rowerowego wzdłuż ulic: Warszawskiej, Śniadeckich, Krasińskiego, Markwarta, Moniuszki i Skłodowskiej-Curie w Bydgoszczy”, 2015, s. 10
Nie jest trudno zauważyć, że ścieżki rowerowe w Warszawie przykryte są warstwą lodu i śniegu, których nikt nie usuwa. Warszawiacy skarżą się na to już od dawna. Warunki do jazdy po
DDR są fatalne.
— Dlaczego ulice są odśnieżone, chodniki są odśnieżone, a drogi dla rowerów nie? Co więcej, widać, że służby, które odśnieżają np. przystanki, przerzucają śnieg na
DDR. Z odgarnianiem liści jesienią była dokładnie taka sama sytuacja. Jakie działania są planowane, aby to poprawić? — pyta jeden z mieszkańców Warszawy na facebookowym profilu stołecznego pełnomocnika prezydenta ds. komunikacji rowerowej
warszawa.naszemiasto.pl, 19.01.2021