Poza Stanami Zjednoczonymi
Grand Cherokee był produkowany również w Europie, w Austriackiej fabryce Magna Steyr. Wersja europejska nosiła oznaczenie modelowe ZG, a wersja amerykańska ZJ. Poza oczywistymi różnicami w oświetleniu oraz w jednostkach na desce rozdzielczej ZG posiadał dodatkową chłodnicę oleju skrzyni biegów, a także wspomaganie w specyfikacji „Heavy Duty”. Jego działanie było odwrotnie proporcjonalne do prędkości pojazdu — im jechaliśmy szybciej, tym jego siła słabła. Dodatkowo wersja europejska miała sztywniej zestrojenie zawieszenie w stosunku do swojego amerykańskiego odpowiednika oraz jako jedyna była oferowana z silnikiem diesla.
tedgum.pl, 12.05.2020
To właśnie sprawdzamy podczas pierwszych jazd testowych nowym Compassem. Czy jest on małym
Grand Cherokeem, wyrośniętym Rengadem, czy może udało mu się nadać unikalny charakter? O tym przeczytacie już niebawem.
motoryzacja.interia.pl, 08.06.2017