Przykładami produktów z kategorii Dojnych Krów są iPad oraz iMac. Udziały tych produktów w rynku jest duży, natomiast wzrost rynku w tym segmencie produktowym nie jest szybki. Produkty te jednak w dalszym ciągu generują stabilne przepływy pieniężne oraz dodatni udział w zysku spółki. Przykładami produktów Apple należących do kategorii Znaków Zapytania są Apple Watch i
AirPods (na początku ich wprowadzenia). Chociaż produkty te wykazują potencjał wzrostu, nie podbiły jeszcze całkowicie rynku.
Karol Chaberka, Ocena macierzy BCG z wykorzystaniem analizy SWOT, „Zeszyty Naukowe Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Zielonej Górze” 2024, t. 20, s. 74
Przez pewien czas korzystałem z bluetoothowych pchełek PowerBeats 2 Wireless, które cenowo można zaliczyć do bezpośredniej konkurencji
AirPodsów. Ponieważ po około roku rozpadły się na kawałki, więc nie mam możliwości ich porównania, jestem jednak pewien, że zwycięsko z tej rywalizacji wyszłyby
AirPodsy.
myapple.pl, 25.05.2017