Każdy producent chce teraz mieć swojego
smartwatcha. Począwszy od gigantów technologii jak Samsung czy Apple, poprzez marki typowo fitnessowe jak Garmin, aż po taniutkie, chińskie
b-brandy — wszyscy chcą uszczknąć kawałek tortu nowej kategorii urządzeń. Boomu nie chcą przespać również producenci tradycyjnych zegarków, w tym Casio, które właśnie zapowiedziało, iż pracuje nad własnym
smartwatchem.
Łukasz Kotkowski, spidersweb.pl, 03.07.2015
Najnowszym produktem na rynku
smartwatchy możemy sterować dwojako: w klasyczny sposób — poprzez ekran dotykowy, ale także w zupełnie nowy i wyjątkowo praktyczny sposób — poprzez obracanie pierścienia zamontowanego wokół ekranu. Dzięki temu obsługa staje się znacznie szybsza, a my nie zasłaniamy palcami ekranu. Przy tak niewielkich wyświetlaczach, jakie montuje się w
smartwatchach, zmiana na plus jest kolosalna.
tech.wp.pl, 10.09.2015