cold mailing

cold mailing

Definicja

cold mailing to w marketingu: wysyłanie spersonalizowanych, niezawierających jeszcze oferty sprzedażowej wiadomości do grupy potencjalnych klientów (zwykle innych przedsiębiorców), dla których jest to pierwszy kontakt z ofertą firmy i którzy wcześniej nie przekazywali zgody na otrzymywanie informacji handlowych; wyrażenie środowiskowe

Przykłady użycia autentyczne, starannie wybrane, zobacz też na blogu
Nie zrażajmy się brakiem odpowiedzi. Może on mieć czysto prozaiczne przyczyny — zaginięcie wiadomości w gąszczu innych czy brak czasu na wnikliwe przestudiowanie maila. Ponówmy kontakt z naszym nieaktywnym odbiorcą. Mail przypominający, czyli tzw. „follow up”, to niezastąpione narzędzie dla skutecznego cold mailingu.

sare.pl, 31.12.2019

Na portalach branżowych piszą również, że ten mail ma doprowadzić do decyzji zakupowej — optymiści! (...) Sprzedaż w dzisiejszych czasach opiera się na zaufaniu. Budowanie relacji z klientem to proces. Cold mailing to narzędzie, którym powinniśmy wzbudzić zainteresowanie klienta i wywołać chęć odpowiedzi lub spotkania. To wszystko.

joannabialecka.pl, dostęp 21.06.2021

Gramatyka

frazem rzeczownikowy rodzaj męskorzeczowy odmienny

formy w tabelce: 

formy alfabetycznie: cold mailing; cold mailingach; cold mailingami; cold mailingi; cold mailingiem; cold mailingom; cold mailingów; cold mailingowi; cold mailingu

Pozostały wątpliwości? Brakuje czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują abonenci Dobrego słownika.
Sprawdź

Często sprawdzane

Ciekawostki

  • Cruijff — Jak Cruijff został Cruyffem
  • mafia — Mafii w Polsce nie było, gdyż...
  • bimaBima, czyli almemor

Mogą Cię zainteresować również hasła

newsy, porady + e-book