cold mailing

cold mailing

Definicja

cold mailing to w marketingu: wysyłanie spersonalizowanych, niezawierających jeszcze oferty sprzedażowej wiadomości do grupy potencjalnych klientów (zwykle innych przedsiębiorców), dla których jest to pierwszy kontakt z ofertą firmy i którzy wcześniej nie przekazywali zgody na otrzymywanie informacji handlowych; wyrażenie środowiskowe

Przykłady użycia autentyczne, starannie wybrane, zobacz też na blogu
Nie zrażajmy się brakiem odpowiedzi. Może on mieć czysto prozaiczne przyczyny — zaginięcie wiadomości w gąszczu innych czy brak czasu na wnikliwe przestudiowanie maila. Ponówmy kontakt z naszym nieaktywnym odbiorcą. Mail przypominający, czyli tzw. „follow up”, to niezastąpione narzędzie dla skutecznego cold mailingu.

sare.pl, 31.12.2019

Na portalach branżowych piszą również, że ten mail ma doprowadzić do decyzji zakupowej — optymiści! (...) Sprzedaż w dzisiejszych czasach opiera się na zaufaniu. Budowanie relacji z klientem to proces. Cold mailing to narzędzie, którym powinniśmy wzbudzić zainteresowanie klienta i wywołać chęć odpowiedzi lub spotkania. To wszystko.

joannabialecka.pl, dostęp 21.06.2021

Pozostały wątpliwości? Brakuje czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują abonenci Dobrego słownika.
Sprawdź ofertę

Często sprawdzane

  • taki że — Gdzie postawić przecinek?
  • gyyz — O zapisie i wariantach ge’ez, geez
  • kampinoski — Częsty błąd

Ciekawostki

  • doula — Pochodzenie wyrazu doula
  • zombi — Skąd faktycznie brali się zombi
  • wziąć na spytki — Pochodzenie zwrotu wziąć na spytki

Mogą Cię zainteresować również hasła

newsy, porady + e-book