Tuż przed II wojną światową Pepsi Co. stworzyła specjalny zespół promujący napój wśród czarnych Amerykanów pod kierownictwem Edwarda F. Boyda; był to początek strategii, którą dziś nazwalibyśmy niche marketing. W czasie, gdy w wielu stanach obowiązywały wciąż prawa Jima Crowa, kierowanie przekazu do czarnych poprzez przedstawianie ich jako „normalnych Amerykanów” czy też zatrudnianie czarnych ambasadorów marki (jak fotograf Gordon Parks) zostało uznane za rewolucyjne i przysporzyło
Pepsi wielu klientów. W latach 50. wśród czarnych Amerykanów
Pepsi była trzy razy popularniejsza niż
Coca-Cola.
przeszloscodkuchni.com, 04.12.2023
W komentarzach do nagrania inni goście z Bliskiego Wschodu również podzielili się swoimi doświadczeniami. Jeden z internautów opisał, że za dwie szawarmy i dwie
Pepsi zapłacił 120 zł, co dla niego było zaskakująco drogim posiłkiem. Inny użytkownik dodał, że za danie z falafelem, samosy i dwie herbaty wydał 140 zł.
o2.pl, 07.08.2024