Omo

Omo (marka)

Definicja

Omo to marka proszku do prania, a także proszek tej marki

Przykłady użycia autentyczne, starannie wybrane, zobacz też na blogu
Międzynarodowe agencje muszą połączyć zachodnie techniki reklamowe z lokalnym gustem i tradycją, a co ważniejsze unikać „przemądrzałych” reklam, w których mówi się konsumentom, co jest dla nich najlepsze. Przekonała się o tym w 1991 roku agencja Lintas Hungary, wypuszczając reklamę proszku do prania Omo firmy Unilever NV. Dyrektor Pierre Emmanuel Maire wspomina, że film pokazywał „aroganckiego i protekcjonalnego mężczyznę” w śnieżnobiałym fartuchu, który poleca gospodyniom domowym kupowanie proszku Omo. — To była całkowita klęska, którą ludzie wspominają do dziś — mówi Maire.

NKJP: Lokalne gusta, Cacilie Rohwedder; Daniel Michaels, Gazeta Wyborcza, 15.05.1995

Gramatyka

rzeczownik rodzaj nijaki nieodmienny

formy w tabelce: 

formy: Omo

zgłoś poprawkę
Pozostały wątpliwości? Brakuje czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują abonenci Dobrego słownika.
Sprawdź

Często sprawdzane

Ciekawostki

  • nowotwórNowotwory w językoznawstwie
  • pilasterPilaster a pilastr
  • kajzerkaKajzerka w „Milionerach” i w sądzie

Mogą Cię zainteresować również hasła

newsy, porady + e-book