Definicja
HR to dział w firmie zajmujący się rekrutacją pracowników, rozliczeniami kadrowo-płacowymi, dbaniem o wypełnianie obowiązków wynikających z prawa pracy, określaniem zasad dotyczących funkcjonowania ludzi w firmie, wspieraniem rozwoju pracowników
Pełną treść widzą tylko abonenci Dobrego słownika.
Zyskaj dostęp do tej i 4974 pozostałych informacji poprawnościowych.
zamów
Przykłady użycia autentyczne, starannie wybrane, zobacz też na blogu
Każda branża zapracowała na swoją łatkę w jakimś czasie, która jest często powielana w przekazach medialnych. Stereotypowi programiści są introwertyczni i pozbawieni umiejętności komunikacyjnych, czasem zamknięci w czterech ścianach, skupieni wyłącznie na kodzie.
HR to stricte kobieca działka, pozbawiona konkretu, skupiona na rekrutacjach, oderwana od kontekstu osób, które są zatrudniane. Każdemu z nas zdarzyło się prawdopodobnie powielić te stereotypy.
magazynrekruter.pl, 01.08.2022