CPC

CPC

Definicja

CPC to współczynnik efektywności reklamy, wyznacza jednostkowy koszt, który ponosi reklamodawca za kliknięcie w jego link reklamowy; wyrażany jest jako iloraz całkowitej liczby kliknięć i kosztów jego wyświetlania

Ciekawostki
Pochodzenie słowa CPC Słowo to pochodzi od (...)

Pełną treść widzą tylko abonenci Dobrego słownika.

Zyskaj dostęp do tej i 1252 pozostałych ciekawostek.
zamów
Pozostały pytania, wątpliwości językowe? A może brakuje Ci czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują użytkownicy pełnej wersji Dobrego słownika.
sprawdź pełną ofertę

Często sprawdzane

  • San Salvador — Gdzie mieszka sansalwadorczyk?
  • Alaska — A może na Alasce mieszka Alaskanin, a może Alaskijczyk, a może Alaskańczyk?
  • nicNic a niczego

Ciekawostki

  • inkantacjaInkantacja — pochodzenie słowa (i nie tylko)
  • ajer — Pochodzenie słowa ajer
  • Wrzeszcz — Pochodzenie nazwy Wrzeszcz

Mogą Cię zainteresować również hasła