CPC

CPC

Definicja

CPC to współczynnik efektywności reklamy, wyznacza jednostkowy koszt, który ponosi reklamodawca za kliknięcie w jego link reklamowy; wyrażany jest jako iloraz całkowitej liczby kliknięć i kosztów jego wyświetlania

Ciekawostki
Pochodzenie słowa CPC Słowo to pochodzi od (...)

Pełną treść widzą tylko abonenci Dobrego słownika.

Zyskaj dostęp do tej i 1406 pozostałych ciekawostek.
zamów
Pozostały wątpliwości? Brakuje czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują abonenci Dobrego słownika.
Sprawdź ofertę

Często sprawdzane

  • owies — Co to za forma owsu? Czyli jak się (nie) odmienia owies
  • kampinoski — Częsty błąd
  • przy pomocy — O poprawnym użyciu za pomocą, z pomocą, przy pomocy

Ciekawostki

Mogą Cię zainteresować również hasła

newsy, porady + e-book