CPC

CPC

Definicja

CPC to współczynnik efektywności reklamy, wyznacza jednostkowy koszt, który ponosi reklamodawca za kliknięcie w jego link reklamowy; wyrażany jest jako iloraz całkowitej liczby kliknięć i kosztów jego wyświetlania

Ciekawostki
Pochodzenie słowa CPC Słowo to pochodzi od (...)

Pełną treść widzą tylko abonenci Dobrego słownika.

Zyskaj dostęp do tej i 1226 pozostałych ciekawostek.
zamów
Pozostały pytania, wątpliwości językowe? A może brakuje Ci czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują użytkownicy pełnej wersji Dobrego słownika.
sprawdź pełną ofertę

Często sprawdzane

  • litera — Poprawność: z dużej/wielkiej/małej litery, od dużej/wielkiej/małej litery itd.
  • ten — Jak jest poprawnie: widzę tę książkę czy widzę tą książkę
  • adres — Niepoprawny adres zamieszkania

Ciekawostki

  • propsy — Pochodzenie słowa propsy
  • porubstwo — Pochodzenie i ortografia
  • pinezka — Pinezka w polskich słownikach

Mogą Cię zainteresować również hasła