CPC

CPC

Definicja

CPC to współczynnik efektywności reklamy, wyznacza jednostkowy koszt, który ponosi reklamodawca za kliknięcie w jego link reklamowy; wyrażany jest jako iloraz całkowitej liczby kliknięć i kosztów jego wyświetlania

Ciekawostki
Pochodzenie słowa CPC Słowo to pochodzi od (...)

Pełną treść widzą tylko abonenci Dobrego słownika.

Zyskaj dostęp do tej i 1268 pozostałych ciekawostek.
zamów
Pozostały pytania, wątpliwości językowe? A może brakuje Ci czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują użytkownicy pełnej wersji Dobrego słownika.
sprawdź pełną ofertę

Często sprawdzane

  • Abwehra — Od jakiej litery... czyli co słowniki wiedzą lepiej
  • John le Carré — O wymowie i odmianie nazwiska John le Carré
  • procent — A w przeszłym

Ciekawostki

  • na przekór — A skąd to przekór?
  • gerundivum — Najsłynniejsze gerundivum
  • minGodz. z kropką, a min bez kropki

Mogą Cię zainteresować również hasła