CPC

CPC

Definicja

CPC to współczynnik efektywności reklamy, wyznacza jednostkowy koszt, który ponosi reklamodawca za kliknięcie w jego link reklamowy; wyrażany jest jako iloraz całkowitej liczby kliknięć i kosztów jego wyświetlania

Ciekawostki
Pochodzenie słowa CPC Słowo to pochodzi od (...)

Pełną treść widzą tylko abonenci Dobrego słownika.

Zyskaj dostęp do tej i 1304 pozostałych ciekawostek.
zamów
Pozostały pytania, wątpliwości językowe? A może brakuje Ci czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują użytkownicy pełnej wersji Dobrego słownika.
sprawdź pełną ofertę

Często sprawdzane

  • keczupKeczup czy ketchup (i jeszcze o wymowie)
  • ekscelencja — Jaki zaimek, przymiotnik i czasownik
  • jakbyJakby a jak by

Ciekawostki

  • gerundivum — Najsłynniejsze gerundivum
  • kukurydzianyKukurydzany, kukurydziany, kukurydzowy – historia przymiotnika
  • pierwsza dama — A jeśli prezydentem jest kobieta?

Mogą Cię zainteresować również hasła