mikroinfluencer

mikroinfluencer (osoba)

Definicja

mikroinfluencer to ktoś aktywnie działający w mediach społecznościowych, gromadzący dużo mniejszą społeczność niż typowi influencerzy, społeczność czasem specyficzną, ale którego fani czy odbiorcy dzielą jego zainteresowania, pasje lub problemy, reagują częściej i chętniej na jego wpisy, również te, które zawierają lokowanie produktu bądź usług

Słownik wyrazów bliskoznacznych podobne znaczeniowo (lepsze odpowiedniki lub zapomniane słowa)
  • mikrotwórca
Przykłady użycia autentyczne, starannie wybrane, zobacz też na blogu
Ważną kwestią jest ryzyko, jakie podejmują mikroinfluencerzy. Jeśli źle wybiorą markę, muszą liczyć się z utratą obserwujących, którzy uznają, że autor nie jest już autentyczny i, kolokwialnie to określając, „sprzedał się”. Tymczasem dużych influencerów taka strata po prostu nie zaboli. Fanów i tak mają bardzo dużo, a korzyści finansowe wszystko rekompensują.

Marta Bulzacka, cyrekdigital.com, 19.12.2018

Pozostały wątpliwości? Brakuje czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują abonenci Dobrego słownika.
Sprawdź ofertę

Często sprawdzane

  • nadeń — Poprawne użycie
  • hat-trick — O pisowni i odmianie
  • Asam — Poprawna pisownia: Asam czy Assam?

Ciekawostki

Mogą Cię zainteresować również hasła

newsy, porady + e-book