Definicja
lead to ogólna, krótka informacja na początku artykułu, w której czytelnik szybko, sprawnie i jasno otrzymuje w jednym lub kilku zdaniach zdaniach streszczenie tego, co najważniejsze
lead to ogólna, krótka informacja na początku artykułu, w której czytelnik szybko, sprawnie i jasno otrzymuje w jednym lub kilku zdaniach zdaniach streszczenie tego, co najważniejsze
Tomek Tomczyk, Bloger, 2012, s. 132
rzeczownik rodzaj męskorzeczowy odmienny
formy alfabetycznie: lead; leadach; leadami; leadem; leadom; leadów; leadowi; leadu; leady; leadzie; lid; lidach | pokaż wszystkie formy
formy w tabelce:
formy alfabetycznie: lead; leadach; leadami; leadem; leadom; leadów; leadowi; leadu; leady; leadzie; lid; lidach; lidami; lidem; lidom; lidów; lidowi; lidu; lidy; lidzie | zwiń
lead to w marketingu i sprzedaży: osoba lub firma (wraz z zestawem informacji o niej), która wyraziła zainteresowanie produktami lub usługami przedsiębiorcy i istnieje szansa, że zostanie klientem; słowo środowiskowe
Mariusz Gliński, businessweb.pl, dostęp 22.06.2021
rzeczownik rodzaj męskorzeczowy odmienny
formy w tabelce:
formy alfabetycznie: lead; leada; leadach; leadami; leadem; leadom; leadów; leadowi; leadu; leady; leadzie