W dużej mierze zamknięty przód wyraźnie wskazuje na planowaną koncepcję napędu elektrycznego. Reflektory LED w kształcie litery L wraz z przezroczystymi osłonami nawiązują do świateł oryginalnego
Favorita. Drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach i skupiają klamki drzwi na środku. Tył nawiązuje do płaskiego projektu przodu. Logotypy są podświetlane. Zainspirowany rajdowym dziedzictwem
Favorita, Ljudmil Slavov zaprojektował nie tylko wersję cywilną, ale także odmianę wyścigową dla nowego
Favorita.
moto.rp.pl, 31.05.2025
Jeśli nowa
Favorit dostałaby zielone światło, to mogłaby otrzymać napęd w pełni elektryczny. Biorąc pod uwagę jej potencjalne gabaryty i styl retro, byłaby bardzo ciekawą propozycją w segmencie budzącym coraz większe zainteresowanie.
namasce.pl, 29.05.2025