CTR

CTR (współczynnik)

Definicja

CTR to współczynnik określający liczbę kliknięć w reklamę internetową w stosunku do liczby jej wyświetleń, wyrażany zwykle procentowo; np. jeśli reklama wyświetlona została 1000 razy, kliknęło w nią 50 użytkowników, to CTR wyniósł 5%

Słownik wyrazów bliskoznacznych podobne znaczeniowo (lepsze odpowiedniki lub zapomniane słowa)
  • CPC; CPM; CR
Ciekawostki
Pochodzenie słowa CTR Słowo pochodzi od angielskiego
zgłoś poprawkę
Pozostały wątpliwości? Brakuje czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują abonenci Dobrego słownika.
Sprawdź

Często sprawdzane

Ciekawostki

  • czasownik — Rodzaj nijaki czasownika w czasie przeszłym
  • IMHO — Pochodzenie wyrażenia IMHO
  • balwierz — O balwierza historii i dawnych wariantach balbierz, barbierz, barwierz

Mogą Cię zainteresować również hasła

newsy, porady + e-book