CTR

CTR

Definicja

CTR to współczynnik określający liczbę kliknięć w reklamę internetową w stosunku do liczby jej wyświetleń, wyrażany zwykle procentowo; np. jeśli reklama wyświetlona została 1000 razy, kliknęło w nią 50 użytkowników, to CTR wyniósł 5%

Słownik wyrazów bliskoznacznych podobne znaczeniowo (lepsze odpowiedniki lub zapomniane słowa)
  • CPC; CPM; CR
Ciekawostki
Pochodzenie słowa CTR Słowo pochodzi od angielskiego (...)
Pozostały wątpliwości? Brakuje czegoś w haśle?
Zobacz, co zyskują abonenci Dobrego słownika.
Sprawdź

Często sprawdzane

Ciekawostki

  • partykuło-przysłówek — O zapisie partykuło-przysłówka i mistrzowskim dyktandzie
  • Syria — Na blogu: Czy trudno nauczyć się polskiego? I jak szybko może to zrobić uchodźca z Syrii?
  • pierwsza dama — A jeśli prezydentem jest kobieta, to jej mąż...

Mogą Cię zainteresować również hasła

newsy, porady + e-book